Pagina's

14 september 2015

Wlog week 37

 Oke dan... Mijn eerste wlog! een wlog is een Weely log. Daarin vertel ik wat die week allemaal heb gedaan. Hier is de wlog van week 37. Een niet zo heel bijzondere week...


Maandag 7 September













Maandag gingen we met school gezellig naar het Scheepsvaartmuseum in A'dam. Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het heel leuk vond... En dan kwamen we ook pas rond 4 uur thuis. Dat is ook wel wat minder.

Dinsdag 8 September

Dinsdag was een relaxdagje. Wie wil dat nou niet? Een lekker kopje thee met een koekje en je lievelingsmuziek in je oren :) Jep, ik ben helemaal gek van de muziek van Shawn mendes.

Woensdag 9 September

Woensdag ging ik na school met mijn broertje mee, want die ging zweefvliegen! Met mijn camera spullen bij de hand steeg kind na kind op. Uiteindelijk was mijn broertje niet gegaan... Jammer maar helaas.

Donderdag 10 September

Deze dag was druk, maar wel heel erg gezellig! Na school ging ik met Yente outfit foto's maken, die komt volgende week ergens online denk ik. Diezelfde avond ging ik gezellig met mijn moeder en de twee honden, Zorro en Resa, naar het strand. We waren net op tijd voor de zonsondergang.


Vrijdag 10 September

IEEELL!! Nou, ik vond het hartstikke leuk! Met biologie gingen we een vissenkop ontleden. Heerlijk die vislucht! Die middag ging ik de outfit foto's bewerken en nog een beetje uitzoeken.

Zaterdag 12 September



Resa kwam gezellig logeren! Ze is een labrador van 11 jaar. 'S middags ging ik naar mijn oma en daar gezellig slapen. We konden het niet laten en zijn even bij de Action langs geweest, waar ik dit superleuke kleedje heb gevonden voor maar 3 euro!


Zondag 13 september

'S ochtends nog even gezellig met oma gelummeld. Die avond nog even snel deze wlog inelkaargezet :)

Dat was week 37!

Kus, Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten