Pagina's

26 september 2015

Goodbye Summer, Hello Autumn





De herfst is weer begonnen! Heerlijk, op naar het koude weer! Ik vind de herfst zoooo veel beter dan de zomer! Dan is het in ieder geval niet zo warm! Heel erg sorry dat ik zo lang niks heb geplaatst...De afgelopen weken waren heel erg druk met school...Maar nu ben ik er weer! In dit artikel ga ik het hebben over de herfst en alles wat ik er zo leuk aan vind. Lees vooral verder!

Kijk dan, dat is toch mooi! al die mooie kleuren, je kan er prachtige foto's van maken! Er komen ook weer allemaal diertjes tevoorschijn, die je normaal nooit zou zien zoals egeltjes, eekhoorntjes. Zo schattig!!

Mmmm, als je doorweekt van de regen thuiskomt van school en je trekt je heerlijke warme trui aan en maakt een kopje thee of warme choco. Je bent helemaal koud en neemt je eerste slok, en je voelt de warmte door je lichaam glijden...


Als het buiten regent en jij zit lekker warm binnen, daar kan ik zo van genieten! Zo knus lekker voor de tv hangen op de bank.

Oeeee waruumm I LOVE IT! Je kan zo in slaap vallen als je op de bank ligt onder zo'n heerlijk warm deken ♥

En dan die kleding! Je kruipt helemaal weg in zo'n oversized trui met een lekker col om je nek.

Ik kan niet wachten tot alle mooie herfst kleuren tevoorschijn komen! Er komt zeker een fotosessie van middenherfst, met allemaal vallende bladeren online!

kus, Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten