Pagina's

13 september 2015

Catrice All Round Mascara

Deze Catrice mascara met extra volume, lengte en krul vond ik het wel waard om te testen. Ik had deze nog liggen bij mijn kleine reuze verzameling make-up, die ik eigenlijk nooit gebruik... Deze masacara heb ik ook nog bijna nooit gebruikt en vond ik het dus wel leuk om het is goed te bekijken.



De mascara zier er heel chique uit. Door de donkerrode kleur heeft de verpakking een hele rustige uitstraling. Ik zelf vind dit mooier dan een felblauwe of een simpele zwarte.

Het borsteltje vind ik zelf heel fijn. Door alle losse borstelhartjes plakken je wimpers niet aanelkaar.
Je bent ook zo klaar met aanbrengen want als je de borstel een keer langs je wimper haalt zie je al meteen een groot verschil.

Zoals je ziet plakken mijn wimpers bijna niet aan elkaar. Het enige minpuntje dat de mascara een beetje "kruimelt". Boven en onder mijn wimpers zitten allemaal kleine, zwarte puntjes.
































Ik vind de Catrice All Round mascara een echte eenrader! Hij is makkelijk aan te brengen, je wimpers plakken niet aan elkaar en het geeft een mooi resultaat. 

Kus, Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten