Pagina's

24 augustus 2015

Nieuwe Camera! Nikon D5000


Eindelijk is hij er dan. Mijn nieuwe camera! Ik heb hem gekocht via marktplaats voor € 200,00.
Het is een Nikon D5000 en ik ben er super blij mee!












































De deal was een hele kit: Een camera, een standaard lens, een statief, een cameratas, 2 geheugenkaartjes, een accu en alle kabels en de gebruiksaanwijzing zaten er ook nog bij.







Ik ben van plan om deze camera te gaan gebruiken voor mijn blog. Ookal zullen dat vooral natuur en landschap foto's worden, omdat ik dat het leukste vind om te fotograferen, ga ik hem ook gebruiken voor mijn food en fashion onderdelen van de blog.







Foto's schieten met een spiegelreflexcamera is natuurlijk nog wel even wennen omdat het wel heel iets anders is dan met je mobiel. Maar de fotokwaliteit is wel veel beter, en dus ook fijner om naar te kijken.




Ik weet het, dit was een kort artikel...Sorry daarvoor, maar verder weet ik ook nog niet zo veel over de camera te vertellen...
Ik hoop wel dat jullie het leuk vonden om te lezen!

kus, Lisa










































Geen opmerkingen:

Een reactie posten