Pagina's

22 augustus 2015

My life in 20 questions tag

Hoi allemaal!
Ik ben een nieuwe blogger, dus ik ben alles nog een beetje aan het uitvinden :)
Maar allereerst zal ik jullie is wat over mij vertellen en dat ga ik zo doen:
Om maar meteen met een echt artikel te beginnen, komen jullie meer over mij te weten in een My life in 20 questions tag!

1. Favoriete kleur?

Uuuum...is even denken. Eigenlijk heb ik niet echt een favoriete kleur denk ik...
Maar ik vind wel bijna alle pastel kleuren erg mooi.


2. Favoriete getal?

Favoriete getal? Oke... t zal wel! ook al weet ik niet echt wat jullie daar aan hebben, maar goed...16, omdat het mijn verjaardags dag is :)








3. Droombaan?

Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik heb het eigenlijk nog nooit echt geweten, behalve toen ik heel klein was moet en zou ik dolfijnentrainster worden :) Maar iets met dieren of iets van styliste heeft me altijd wel leuk geleken.


4. Waar zie je jezelf wonen in je eentje/op jezelf?

Ik denk dat ik mezelf eerder in een klein dorpje zie wonen dan in Amsterdam.
Maar Haarlem lijkt me ook leuk, vooral om de stad :)

5. Favoriete manier om te reizen?

Eigenlijk kan ik daar nog niet zoveel over zeggen wat lange afstanden betreft, want ik heb nog nooit gevlogen. Ik hoor je al denken 'OMG!' Maar ik zou dat heel graag nog willen doen. En wat de korte afstanden betreft, dan pak ik natuurlijk de fiets :)


6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?

Tekenen vind ik erg leuk, ik lees ook graag en ik vind het leuk om af te spreken met vriendinnen. Maar ik ben echt gek op shoppen en fotografeer ook sinds kort. Maar ik vind het ook wel is lekker om gewoon op m'n eigen kamer te zitten.


7. Favoriete kledingwinkel?


Oee deze is leuk :) C&A vind ik te gek! Maar de h&m vind ik ook super leuk!


8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?

Eigenlijk ben ik niet zo van die drukke dingen... Maar als ik er toch een moet kiezen, zou ik denk ik het liefst naar een concert van Fifth Harmony ga.


9. Favoriete thee?

Ik vind Engelse melange met een schepje suiker het lekkerste.


10. Verzamel je iets?

Noop. :)


11. Ik kan niet slapen zonder...?

Het klinkt heel kinderachtig, maar ik ga heel eerlijk zijn. Mijn knuffel :)


12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?

Allereerst zal ik een deel aan een deel aan een goed doel geven. Ik ga ook lekker shoppen met vriendinnen, en de rest bewaar ik denk ik gewoon.



13. Favoriete make-up merk?

Geen idee, ik ben helemaal niet zo met make-up bezig.

14. Favoriete lekkernij?

Mjam... ik denk meteen aan chocolat chip cookies :P

15. Favoriete seizoen?

Lente, niet te warm, mooie bloementjes en de vogeltjes komen weer :) Maar de Herfst en de Winter zijn ook geweldig met alle sneeuw en de mooie kleuren! Maar de zomer is mij te warm...


16. Slaap je met deur open of deur dicht?

Altijd op een kiertje.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Mijn vriendin was er mee begonnen en dat zag er zo leuk uit! Ik wilde het ook! Haar blog heet: www.loveyoubeautyx.blogspot.nl neem daar ook eens een kijkje!

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Nee, maar ik vind woontijdschriften altijd heel leuk en van die echte meidentijdschriften ook.


19. Wat deed je afgelopen nacht om 0.00?

Slapen. Zoals de meeste van jullie denk ik :)

20. Favoriete parfum?

Héhé eindelijk de laatste. Ik vind de parfum Noa altijd heel erg lekker.



Dat was het dan! Volgens mij weten jullie nu wel wat meer over mij :)
Foto's komen nog, ik krijg zondag waarschijnlijk een nieuwe camera! Daar komt ook een artikel over.

kus, Lisa

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten