Pagina's

9 september 2015

Outfit Post "Time for a skirt"


Daar is ie dan! Mijn eerste outfit post! Ik heb de foto's gemaakt in mijn achtertuin. Waarom heet het "Time for a skirt"? Nou, ik draag bijna nooit een rokje :) Dit is een beetje een najaars-outfit. Ik vind de combi heel leuk. Nieuwsgierig? Lees dan verder ;)


Het was op dinsdag niet heel koud, maar ook niet warm. Ik vond dit precies de goede combi voor dit soort weer. En ik vind die flappen bij mijn ellebogen heel erg leuk!



Wat ik draag is niet heel ingewikkeld; Een rokje met een panty eronder, een truitje erin en gympen eronder. Toch is het heel leuk vind ik zelf.




















Het rokje is lekker luchtig en de panty ook. Ze zijn beide best wel chique, maar toch staan gympen er ook heel leuk onder. Wel zo comfortabel voor op school.

























Het truitje is gemĂȘleerd met lichtgrijs, donkergrijs en wit. Op de ellebogen zitten lichtbruine, wat dicht bij donkerbeige komt, zachte, stoffen flappen. Simpel, maar leuk! Het truitje heb ik gekocht bij C&A, lekker goedkoop en, vind ik altijd, heel erg leuk :)





































Het rokje is basic zwart. Ik vind het een mooi model; niet te lang en niet te kort. Omdat hij zo lekker simpel basic is, past hij eigenlijk overal bij! Dit rokje heb ik ook gekocht bij de C&A. Ja het is mijn lievelingswinkel :)































De schoenen die ik aan had zijn mijn Nikes. Die heb ik heel vaak aan. Ze passen overal bij omdat ze heel simpel zwart en wit zijn.


Dit was mijn OOTD/Outfit Post van Dinsdag 8 September.


TRUITJE - C&A
ROKJE - C&A
GYMPEN - Nike

Kus, Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten